welcome ! :)

welcome ! :)

Monday, 19 December 2011

The Advanture of Eddie R. Akam (ep.2)

tok nyaa ep.2 dah kua! :)
sory mun tak-orang nunggu lamak..
kali tok Bintulu ke Ulu Sungai Arip (U.S.A)


 toklaa sawah mun sik tauk/sik penah nangga sawah yaa..
ahaha! sawah ya apa? sawah ya tempat orang nanam padi...




time gamba tok diambik 6:30am tok Rumah Panjang keluarga sebelah mak
kat kampung mak tok time malam sejok lalu-lalu cuma salji jak nok sik turun!
mun tengah-ri asa kdak di-BBQ panas nyaa! *yaah! kdak penah merasa knak BBq jak aku tok eh!*






didalam keriangan aku stay kat kampung tok tek mala jak ujan lebat..
kotan tek nya syuk glak nangga aku balit kampung nak?
kampung ngan ujan nang sik boleh betemu mun betemu alu banjir...







mun balit kampung mak, sik sah mun sik pegi aek terjun mandik-manda disia...
lebih kurang 10minit dari Rumah Panjang ke sia..
pegi sia mandik bersih-bersih balit gik bepeluh-peluh n belumpo!
yalaa tek demi keriangan sanggup.. ;)



petang men bola... nang sik pandei lejuklaa ngan bola...
aku? kdak beysa jadi pom-pom boy kat tepi.. ahahah!
pandei men bola.. tapi fobia lekak bola knak [tttuuuuuuuuutttttt]

*sampei ctok jakla ep2.. dah abis?? blom gik!
ada sambungan nya.. TUNGGUUUUU........*


~ T A M A T ~

Tuesday, 6 December 2011

The Advanture of Eddie R. Akam (Special Ep.)

CERITA ASAL IBAN  BEPANTANG

ASAL PANTANG TAU KA TATTOO

Tarubah Bansa Iban Nemu Bekalingai (Bepantang – Tattoo)
MENYA bisi kitai Iban siko ke benama Gendup. Kenyau ari agi biak iya endang penyumpit bendar. Iya suah bendar bemalam dalam kampong, ba lubang batu, di puchok kayu enggau sabelah endor bukai ke manah endor iya nat ka diri dalam babas leboh iya kelalu jaoh udah tapejoh nyumpit. Iya mega endang orang ke berani ngelaban malam, enda takut ka hari jai tau ka ular-embayar, jelu-antu ke tau nganu kitai dalam babas.
Nyadi sakali iya kelalu jaoh tapejoh nyumpit, nyau enda nemu pengelama diri ke udah bejalai. Kepuas bejalai dalam babas dia iya tak rembus ba pendai orang, lalu tepeda ka indu siko mandi. Apin Gendup sempat ngangau alai indu nya lalu nyapa.
“Lalu Gendup, lalu enggau aku mandi dulu,” ko indu nya.
“Nama kebuah enda lalu,” pia ko Gendup, ngengkah ka ma iya lalu sama mandi enggau indu nya. lya alit ati meda indu nya tak nemu nama iya. Udah tembu mandi indu nya lalu mai Gendup niki ka rumah.
“Niki meh Gendup nyereta aku, sida ke lelaki nadai mindah, bisi di rumah magang,” ko indu nya leboh ka mai iya niki.
“Manah endar enti sida bisi di rumah magang,” ko Gendup.
Nyau semak kaki tangga, dinga Gendup tak bakasetik-bakasetok munyi utai dalam rumah orang nya. Iya enda nemu belaba ka pengawa orang ke bengat bakasetik ngemalat nya.
“Nama pengawa orang di rumah dia?” Ko iya nanya indu ke disempulang iya ari pendai.
“Eh, orang ngaga kalingai, orang bepantang,” ko saut indu
nya.
Seduai pen lalu niki ka rumah. Nama agi meda temuai niki, orang lalu bakaraoh ngasoh dudok. Tang iya madah ka diri lalu enggau indu nya ka setak ka dulu. Datai ba tengah Rumah, indu nya lalu tama ka bilik. Gendup lalu ngait ka ma enggau duku iya ba tandok rusa ke ba tiang. Apai tuai orang ba ruai dia lalu nudok ka iya. Gendup pen lalu dudok nunga apai tuai orang nya. Peda iya nyau genarau tuboh apai-tuai orang nya penoh laban kalingai.
Udah badu makai lemai nya sampal bendar orang sarumah, enggau indu enggau anembiak, begulu ka Gendup. Udah nanya ka menoa, orang lalu nanya ka pejalai, laban iya bengat nadai kala udah rembus udah ngebus ba menoa nya. Gendup madah ka diri pejalai lantang. Ninga iya pejalai lantang, sida lalu bungah. Dia sida ke bujang madah ka diri deka ngaga kalingai ka Gendup, dikena ngingat ka iya ke baru rembus. Tang Gendup apin madah ka diri deka, nyangka tak pedis dipantang, ninga munyi orang ti bepantang nyau bakasetok leboh iya baru datai tadi. Malam nya sida ketuai lalu madah ka Gendup bagi kalingai ke diengkah ba tuboh, baka ba rekong, bau, lengan, pah, belakang enggau endor bukai. Orang mega lalu madah ka pasal tegulun ngagai iya. 
“Tegulun enda tau digaga ngapa enti kitai nadai dengah,” pia ko orang madah ngagai iya.
Nyau rindu ninga sida berandau ka pasal kalingai, hari siti baru iya madah ka diri deka dipantang sida. Nya alai sida ke bujang lalu berengkah ngaga kalingai ka Gendup. Tiga hari berunggu sida mantang baru tembu. Nama agi, nadai utai ngemanah nya kalingai ba sebelah tuboh Gendup, orang ga endang landik, bengat tak penatai kalingai. Bentara ka hari udah nya, kalingai iya pan udah ga gerai magang, dia iya madah ka diri bisi ati deka pulai ka menoa, tang iya enda nemu jalai pulai. Apin Gendup pulai, apai-tuai orang nya lalu madah ka nama diri ngagai iya.
“Nama aku Selang Pantang,” ko iya. “Bala kami tu Antu Pantangmagang. Nya alai laban nuan, Gendup, terubah mensia datai ba rumah kami nuan mega dulu digaga ka kami kalingai. Lalu nadai orang bukai nemu ngaga pantang enti enda ari ajar nuan enggau peturun nuan jemah ila,” Pia ko jako Antu nya bejako enggau iya. Udah nya iya lalu madah ka jalai pulai ngagai Gendup.
Datai di rumah orang bela ngenong magang medah utai tak begenarau chelum sabelah tuboh Gendup. Iya lalu becherita ka diri ke diau ba rumah sida Antu Selang Pantang, kenyau ari iya ke rembus ba pendai lalu betemu enggau indu mandi. Ari ajar Gendup nya meh pun Iban nemu begaga ka kalingai ba tuboh.

Sunday, 20 November 2011

The Advanture of Eddie R. Akam (ep.1)

mula-mula cita... aku kat miri,makei bas g bintulu.. ;)
erk! bus asia tek.. dalam bas yaa ada biak cute.. ku senyumlaa
ngan nyaa.. mok tauk nya nunjuk jari tengah ngan aku sabar jak asa ati..
dahlaa bas time ya penuh ngan orang "ladang" oowwhh! why? :p


 biak Cute nok nunjuk F*ck yaa.. sama jak ngan aku time gik kecik2 dolok
mala jak temenung kat penjan bas.. :p


teeettt! tok time sampei bintulu.. :D
dolok kat tempat papan iklan Celcom yaa ada
"SELAMAT DATANG KE BINTULU"
ngan Burung Bangau
tempat ya juak pun penuh ngan Bangau nok lepak-lepak..
knek dah sikda gik.. :(

Minute Maid Pulpy?
well, yaalaa kei makan malam aku lam bas.. ahaha! :p
gik pun first time ku try aek yaa.. hhuurrrm!
nyaman juak! alu addicted aku! aahahaha!




Ep.1 end here :)
akan datang Ep.2
tunggu saja yaaa! :D
bye! mupok lok!

I'm Back !

whhhaaaa? lamak dah sik update blog. <3
hye,blog imissyousomuch babe! mmmuuaaaahh!
kotan tek busy ngan fb & twitt alu diabaikan blog
ooowwhh.. tedah nya....
kamek ada baru mok dikongsi! yyeeaaayy!
i lovin'it!

Wednesday, 21 September 2011

Favourite Quotes of Twilight Midnight Sun

What if had been Bella imagining me with my arms wrapped around her fragile body? Feeling me pull her tightly against my chest and then cupping my hand under her chin? Brushing the heavy curtain of her hair back from her blushing face? Traicing the shape of her full lips with my fingertips? Leaning my face closer to hers, where I could feel the heat of her breath on my mouth? Moving closer still...
----------------
With every fiber of my being, I ached to be a normal man, so that I could hold her in my arms without risking her life.
----------------
Esme: Love doesn't always come in convenient packages.
----------------
Emmett:You really love her?
Edward: I can't even describe it, Emmett. She's the whole world to me. I don't see the point of the rest of the world without her anymore.
----------------
After all, it really didn't matter if I left, because Bella could never see me the way I wished she would. Never see me as someone worthy of love. Never. Could a dead, frozen heart break? It felt like mine would.
----------------
I didn't want the life that made sense. Not if the chaos meant that I could be with Bella.
----------------
I realised in that moment that I wanted to answer her questions. Not because I owed it to her. Not because I wanted her to trust me. I wanted her to know me.
----------------
I stared into her eyes, wide under the thick fringe of lashes, andyearned for sleep. Not for oblivious as I had before, not to escape boredom, but because I wanted to dream. Maybe, if I could be unconscious, if I could dream, I could live for a few hours in a world where she and I could be together. She dreamed of me. I wanted to dream of her.
----------------
How could I ever tell her how sorry I was?
Sorry for all the stupid mistakes I'd made.
Sorry for my never-ending selfishness.
Sorry that she was so unfortunate as to have inspired this first, tragic love of mine.
Sorry also for the things beyond my control -that I'd been the monster chosen by fate to end her life in the first place.
----------------
She couldn't love me the way I love her -such an overpowering, all-consuming, crushing love would probably break her fragile body. But she felt strongly enough. Enough to subdue the instictive fear. Enough to want to be with me. And being with her was the greatest happiness I had ever known.
----------------
Her existance was excuse enough to justify the creation of the entire world.
----------------
There was something truly wrong with the order of the universe if someone so good and so breakable did not merit a guardin angel to keep her out of trouble. Well, I thought with dark humor, at least she has a guardian vampire.
----------------
My life was an unending, unchanging midnight. It must, by necessity, always be midnight for me. So how was it possible that the sun was rising now, right in the middle of my midnight?
.
.
.

Who wouldn't want an Edward?

Wednesday, 17 August 2011

Ketam Sesat !

allo-allo-allo-allo!!!!
pa cita tek?? sehat??? ada nok sakit sik? mun sakit makan ubat k?
mun sik mok iboh mejal! ahahaha!
lamak dah sik ngemas-kacak blog tok! ahaha!
cita ari pasal ketam sesat..
gney ndak kah ketam ya boleh tersesat pegi parit PPKS eran juak asa dirik..
dahla besa gik ya... enak upa. ahaha!



tedah ketam ya, mok merasa berenang dilaut tapi...............

Wednesday, 10 August 2011

surat ohh.. surat


hi kalian! ahaha! ari tok aku kongsi cita best!
citanya pasal biak sorang tok suka ngan biak sorang ya~ ok! ya sipnosislah..
pada suatu hari, iaitu hari ini.. Pencinta Wanita , yalah gelaran untuk manusia bertuah ya tek..
nya suruhlah kawan aku tok nolong nya merik surat cinta ngan pujaan hati nya tek..
jadi, kawan aku tok menjalankanlah tugasnya sebagai posto tek merik surat ya ngan orang nok sepatutnya.. udah surat ya sampei kat orang nok sepatutnya tek..........
(jeng....jeng......jeng....jeng..............)
orang sepatutnya tek bacalah surat ya dengan penuh perasaan & fokus..
sik lamak udah ya
surat cinta ya alulah ditikam ke dalam tong&sampah!
apalah lagik si kawan aku tok alulah ngutip surat ya..
seterusnya mekorang bacalah~~




"hye awak... apa khabar... sihat ke?
tujuan saya tulis surat ini adalah untuk memberitahu awak yang saya sukakan awak...
saya sangat sukakan awak..
muka awak comel.. hehe... awak, boleh tak saya jadi bf (boyfriend) awak...
itu pun kalau awak sudi terima saya jadi boyfriend awak...
kalau awak tak terima saya jadi boyfriend awak, tak apa...
saya faham dan saya tak paksa awak... tapi saya tetap suka kat awak...
oklah... ini saje yang saya nak tulis... bye...

yang ikhlaz
*tanda tangan beliau*
(nama beliau)"

yalah ayat-ayat cinta si "women lover" atau "pencinta wanita" tek...
sungguh inggar ati baca.. ahahaha!

*******************************************************
T H E   E N D...

sampei sitoklah cita kita ari tok...
mupok lok! daaaaa~~~
*CHEERS ~eddie :)