welcome ! :)

welcome ! :)

Sunday 20 November 2011

The Advanture of Eddie R. Akam (ep.1)

mula-mula cita... aku kat miri,makei bas g bintulu.. ;)
erk! bus asia tek.. dalam bas yaa ada biak cute.. ku senyumlaa
ngan nyaa.. mok tauk nya nunjuk jari tengah ngan aku sabar jak asa ati..
dahlaa bas time ya penuh ngan orang "ladang" oowwhh! why? :p


 biak Cute nok nunjuk F*ck yaa.. sama jak ngan aku time gik kecik2 dolok
mala jak temenung kat penjan bas.. :p


teeettt! tok time sampei bintulu.. :D
dolok kat tempat papan iklan Celcom yaa ada
"SELAMAT DATANG KE BINTULU"
ngan Burung Bangau
tempat ya juak pun penuh ngan Bangau nok lepak-lepak..
knek dah sikda gik.. :(

Minute Maid Pulpy?
well, yaalaa kei makan malam aku lam bas.. ahaha! :p
gik pun first time ku try aek yaa.. hhuurrrm!
nyaman juak! alu addicted aku! aahahaha!




Ep.1 end here :)
akan datang Ep.2
tunggu saja yaaa! :D
bye! mupok lok!

No comments:

Post a Comment