welcome ! :)

welcome ! :)

Wednesday 10 August 2011

surat ohh.. surat


hi kalian! ahaha! ari tok aku kongsi cita best!
citanya pasal biak sorang tok suka ngan biak sorang ya~ ok! ya sipnosislah..
pada suatu hari, iaitu hari ini.. Pencinta Wanita , yalah gelaran untuk manusia bertuah ya tek..
nya suruhlah kawan aku tok nolong nya merik surat cinta ngan pujaan hati nya tek..
jadi, kawan aku tok menjalankanlah tugasnya sebagai posto tek merik surat ya ngan orang nok sepatutnya.. udah surat ya sampei kat orang nok sepatutnya tek..........
(jeng....jeng......jeng....jeng..............)
orang sepatutnya tek bacalah surat ya dengan penuh perasaan & fokus..
sik lamak udah ya
surat cinta ya alulah ditikam ke dalam tong&sampah!
apalah lagik si kawan aku tok alulah ngutip surat ya..
seterusnya mekorang bacalah~~




"hye awak... apa khabar... sihat ke?
tujuan saya tulis surat ini adalah untuk memberitahu awak yang saya sukakan awak...
saya sangat sukakan awak..
muka awak comel.. hehe... awak, boleh tak saya jadi bf (boyfriend) awak...
itu pun kalau awak sudi terima saya jadi boyfriend awak...
kalau awak tak terima saya jadi boyfriend awak, tak apa...
saya faham dan saya tak paksa awak... tapi saya tetap suka kat awak...
oklah... ini saje yang saya nak tulis... bye...

yang ikhlaz
*tanda tangan beliau*
(nama beliau)"

yalah ayat-ayat cinta si "women lover" atau "pencinta wanita" tek...
sungguh inggar ati baca.. ahahaha!

*******************************************************
T H E   E N D...

sampei sitoklah cita kita ari tok...
mupok lok! daaaaa~~~
*CHEERS ~eddie :)

No comments:

Post a Comment